مهدی مهران

کارشناس دیجیتال مارکتینگ و سئو

مهدی مهران

کارشناس دیجیتال مارکتینگ و سئو

مهدی مهران

مهدی مهران مدرس حوزه دیجیتال مارکتینگ که شامل آموزش صفر تا صد سئو به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی، آموزش جامع اینستاگرام مبتدی تا پیشرفته جهت راه اندازی کسب و کار پولساز و درآمدزایی از اینستاگرام و سوشال مدیا ها شامل تلگرام،یوتیوب و …

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برای کسانی که به دنبال یک فضای وسیع برای ارائه محصولات و خدمات خود هستند، آموزش ادمینی پیج اینستاگرام، یک پیشنهاد بسیار خوب و مفید محسوب می‌شود.

امروزه اینستاگرام تنها یک شبکه اجتماعی، جهت ارتباط و تبادل اطلاعات و اخبار است. بلکه فضایی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا از آن به عنوان یک بازار بزرگ جهانی، با چندین میلیون کاربر از تمام نقاط جهان، استفاده کنید.

در این مقاله پیش از پرداختن به آموزش ادمینی پیج اینستاگرام، ابتدا به تاریخچه کوتاهی از استفاده اینستاگرام پرداخته خواهد شد. سپس به مزایای استفاده از این شبکه اجتماعی، به عنوان یک بازار جهانی اشاره می‌شود. و در نهایت یک آموزش ادمینی پیج اینستاگرام کامل و جامع در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

ادمین کیست؟

اصطلاح Admin در اصل مخفف کلمه Administrator است. با توجه به فراگیر شدن کلمه ادمین در دنیای فناوری اطلاعات، به تدریج و به مرور زمان این واژه به شکل و تلفظ مدرن ادمین تغییر پیدا کرد. به احتمال زیاد اگر در خانه کامپیوتر یا لپ تاپ با ویندوز یا مک دارید، با کلمه admin زیاد برخورد کرده‌اید و بارها آن را در قسمت‌های مختلف ویندوز دیده‌اید. می‌توان گفت در واقع هرکسی که کامپیوتر شخصی، لپ تاپ، گوشی هوشمند یا تبلت داشته باشد، به نوعی ادمین محسوب می‌شود.

وظایف ادمین پیج اینستاگرام

وظیفه ادمین پیج اینستاگرام مدیریت یک صفحه اینستاگرامی است؛ این ممکن است بسته به نیاز انواع صفحات اینستاگرام متفاوت باشد. بعبارتی گاهی اوقات ادمین می تواند فقط به پیام های دایرکت اینستاگرام پاسخ دهد، در مواقعی می تواند برای پیج مربوطه تولید محتوا کند و یا در کنار این وظایف، به فالوورهای پیج مشاوره نیز بدهد.

ادمین اینستاگرام کیست؟

 

معرفی جامع و کامل انواع ادمین اینستاگرام

بسیاری از مردم وقتی برای اولین بار نام ادمین اینستاگرام را می شنوند کنجکاو می شوند و باور اینکه کسب و کارها شخصی را برای مدیریت صفحه اینستاگرام خود استخدام می کنند را باور ندارند. در واقع، هم مردم و هم کسب و کارها تا زمانی که پروژه اینستاگرام آنها شکست نخورد، به توانایی های ادمین اعتماد ندارند.

البته کارفرمایان شغل و مهارت ادمین اینستاگرام را به خوبی نمی شناسند و به همین دلیل خواسته های غیرمنطقی از از شخص ادمین اینستاگرام دارند.

در واقع، بسیاری از مردم فکر می کنند که یک ادمین مخصوص اینستاگرام باید تمام مهارت های لازم را برای استفاده از آن از صفر تا صد پروژه داشته باشد.
به طور خلاصه، همه عوامل با هم ترکیب شده اند تا بسیاری از افراد در انتخاب شغل مدیریت یا استخدام یک ادمین تجربیات ناخوشایند داشته باشند.

البته، بسیاری از افرادی که قصد داشتند ادمین شوند، با شروع آموزش به دلیل مسئولیت های عظیم یک مدیر اینستا، منصرف می شوند. بنابراین، در این بخش انواع ادمین های اینستاگرام را برای آشنایی بهتر با نقش ها و مهارت های ادمین آشنا می کنیم.

میزان حقوق ادمین پیج اینستاگرام

یکی از عوامل مهم در میزان حقوق ادمین در اینستاگرام موقعیت جغرافیایی است. حقوق ادمین اینستاگرام نیز مانند تمامی مشاغل در شهری مانند تهران با سایر شهرها متفاوت است. در بعضی موارد حتی این رقم را می‌توان دو برابر کرد، یعنی یک مدیر صفحه اینستاگرام در تهران معادل دو برابر حقوق یک ادمین صفحه اینستاگرام در شهرستان‌ها حقوق می‌گیرد.

میزان دریافتی ادمین اینستاگرام نیز می‌تواند تحت تاثیر توانایی‌ها و مهارت های ادمین و همچنین نیازهای کارفرما، صاحب اصلی صفحه نیز باشد. به طور کلی رقم پایه حقوق ادمین اینستاگرام حدود سه میلیون تومان است که در تهران و سایر شهرها بسته به نوع کار و تخصص ادمین، پایه حقوق می‌تواند کمتر یا بیشتر باشد. با توجه به توضیحات ارائه شده در این خصوص می‌توان نتیجه گرفت که حداقل حقوق بر اساس پایه مذکور برای وظایف محوله به شرح زیر در نظر گرفته شده است:

 

منبع: آموزش ادمین اینستاگرام در مشهد

  • مهدی مهران
  • ۰
  • ۰

در عصر امروزی که تکنولوژی وارد زندگی ما شده و تمام حرکات روزمره ما را تحت تاثیر قرار داده است، بهتر است خود را با این دنیای جالب و شگفت انگیز وفق دهیم. به همین دلیل اگر کسب و کاری دارید و می خواهید آن را در دنیای اینترنت تبلیغ کنید، متخصصان این حوزه داشتن یک وب سایت را به شما پیشنهاد می کنند. اما داشتن یک وب سایت معمای این داستان را تمام نمی کند، شما به یک شبکه اجتماعی نیز نیاز دارید. با این مقاله همراه باشید تا با نقش شبکه های اجتماعی در سئو سایت آشنا شوید.
ثبت سفارش و مشاوره
تحلیل تاثیر شبکه های اجتماعی بر بهینه سازی و سئو سایت
اگر می توانید فعالیت هایی انجام دهید که باعث افزایش رتبه شما در گوگل می شود. می توانید انتظار داشته باشید که ترافیک وب سایت شما تا حد امکان بالا باشد. اما افزایش ترافیک وب سایت مستلزم یک سری نکات کوچک در این زمینه است، به عنوان مثال می توانید از قدرت شبکه های اجتماعی برای بهبود سئو سایت خود به صورت کاملا قابل قبولی استفاده کنید. برای انجام بیشتر شبکه های اجتماعی باید این حوزه را به خوبی بشناسید و باید فعالیت مستمر و مداومی داشته باشید که تاثیر مثبتی در کارایی وب سایت شما داشته باشد.
اگر در شبکه های اجتماعی خوب عمل کنید، لینک های خوبی از آنها به سایت خود دریافت خواهید کرد. در واقع نقش شبکه های اجتماعی این است که وظیفه برندسازی شما را با کمترین هزینه ممکن به پایان برسانند. در این صورت مشتریان بیشتری پیدا خواهید کرد و می توانید با تعداد بیشتری از افراد صحبت کنید.
رسانه های اجتماعی چه تاثیری بر سئو سایت دارند؟
آنها برند شما را محبوب تر می کنند
یکی از مزایای فعال بودن در شبکه های اجتماعی این است که واقعا می تواند به برند شما کمک کند. از طریق فعالیت های مداوم و هدفمند رسانه های اجتماعی، می توانید برند خود را به دیگران معرفی کنید و شهرت خود را افزایش دهید.
آنها به برند شما در معرض دید بیشتری قرار می دهند
فرصتی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات
رسانه های اجتماعی افراد زیادی از جامعه را در خود جای داده است، بنابراین بستر بسیار مناسبی است که از طریق آن می توانید محصولات و خدمات خود را برای جذب مشتریان بیشتر ارائه دهید. در این صورت، نتیجه نهایی برای شما می تواند بهبود سئوی وب سایت شما باشد و در نتیجه می توانید فروش بیشتری داشته باشید.
ساخت لینک در شبکه های اجتماعی
یکی از مواردی که می تواند اعتبار شما را نزد گوگل افزایش دهد، دریافت بک لینک از پلتفرم های خارجی است. بستر مناسبی برای این منظور را می توان شبکه های اجتماعی با اقتدار دامنه بالا در نظر گرفت. با استفاده از این روش می توانید به روش کلاه سفید برای وب سایت خود لینک بسازید.
افزایش سرعت ایندکس وب سایت
اگر کمی در زمینه سئو کار کرده باشید، قبلا متوجه شده اید که گوگل مدتی طول می کشد تا وب سایت شما را ایندکس کند. این امر زمانی تشدید می‌شود که سایت شما به تازگی تأسیس شده باشد، در این مرحله ممکن است کمی بیشتر از حد معمول طول بکشد. در نتیجه فعالیت در شبکه های اجتماعی می تواند این زمان را برای شما کاهش دهد و سرعت ایندکس وب سایت شما را به سطح خوبی برساند.
نرخ پرش را کاهش دهید، زمان حضور در سایت را افزایش دهید و باعث بازگشت کاربران شوید
طبق تحقیقات اخیر کاربران، مشخص شد که کاربران از طریق یکی از شبکه های اجتماعی به وب سایت مربوطه متصل می شوند. کاربر دائمی این سایت شوید. بنابراین در مقایسه با افراد عادی زمان بیشتری را صرف جستجو و یافتن سایت می کنند. در نتیجه، داده ها و فرکانس در سایت نیز افزایش یافته است. بسیاری از کارشناسانی که در زمینه سئو فعالیت می کنند معتقدند که می تواند تاثیر زیادی در رتبه بندی وب سایت داشته باشد.
با تمام این تفاسیر همچنان معتقدیم عامل مربوطه می تواند نشان دهنده کیفیت نامطلوب محتوا باشد. اما این بحث نمی تواند مستقیما روی رتبه سایت تاثیر بگذارد. تحلیل ها و تحقیقات نشان می دهد که مدت زمان حضور یک فرد در وب سایت مربوطه می تواند عامل بسیار مهم تری برای گوگل باشد. این معیار در واقع پیچیده تر از نرخ پرش است. به همین دلیل گوگل با اندازه گیری یک مقاله، مفید بودن و ارزش آن را تحلیل و بررسی می کند.
کنجکاوی کاربر را تحریک کنید
می توانید از ترفندی استفاده کنید که کاربر را در مقاله شما با استفاده از تکنیک هایی که در جهت تولید محتوا وجود دارد درگیر کند. یکی از تکنیک ها در این زمینه این است که هیچ یا همه اطلاعات منتشر شده را به کاربر نمایش نمی دهیم. بنابراین کاربر مجبور می شود برای خواندن بقیه داستان به وب سایت شما مراجعه کند. به این ترتیب ترافیک وب سایت شما افزایش می یابد و می توانید رتبه خوبی در موتور جستجوی گوگل کسب کنید.
کدام شبکه های اجتماعی برای بهبود سئو مناسب هستند؟
در این مکان می خواهیم در مورد 4 بهترین شبکه اجتماعی برای شما صحبت کنیم. تا بهترین نتیجه را به شما بدهد. بنابراین بهتر است به سراغ شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، لینکدین، توییتر و اینستاگرام بروید زیرا این 4 مورد یکی از بهترین ها برای رتبه بندی وب سایت ها محسوب می شوند.
بهترین شبکه اجتماعی برای بهبود سئو چیست؟
سخنرانی تکمیلی
اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به سئو وب سایت خود اهمیت زیادی می دهید. پیشنهاد ما به شما استفاده بهینه از شبکه های اجتماعی است تا بتوانید تاثیر بسیار مثبتی در بهینه سازی وب سایت خود داشته باشید. همچنین اگر از آن دسته مشاغل غیر سرمایه ای هستید که در شهرهایی مانند مشهد، اصفهان واقع شده اند.

  • مهدی مهران
  • ۰
  • ۰

اینترنت یکی از مهمترین زمینه هایی است که به توسعه سایت و افزایش مشتریان تجاری کمک می کند. سئو مهمترین موضوعی است که در رشد سایت باید به آن توجه کرد و هر کسب و کار اینترنتی به دنبال هزینه سئو است.
خدمات سئو و سئو وب سایت ها این روزها تقاضای زیادی دارند و هر کسب و کار اینترنتی به دنبال بودجه سئو برای گسترش کسب و کار خود در دنیای اینترنت است. اینترنت یکی از مهمترین زمینه هایی است که به رشد وب سایت شما و افزایش تعداد مشتریان تجاری کمک می کند. همچنین حضور آنلاین باعث شناخته شدن برند شما می شود و این می تواند برای آینده کسب و کار شما مفید باشد. سئو مهمترین موضوعی است که باید در رشد وب سایت خود به آن توجه کنید. خدماتی که باید در این زمینه انجام شود به تفصیل در زیر آمده است.
سئو به چند دسته تقسیم می شود؟
به طور کلی، خدمات سئو به سه دسته اصلی تقسیم می شوند:
سئو داخلی
سئوی خارجی
سئو فنی
وقتی صحبت از خدمات سئو می شود، همه اینها پوشش داده می شود. زیرا نمی توانید روی سئوی داخلی خود تمرکز کنید اما سئوی خارجی را نادیده بگیرید. هر یک از این ویژگی ها شامل خدمات جداگانه ای است که باید برای استقرار برنامه ریزی شود.
سئو داخلی
سئوی داخلی مهمترین بخش سئو است. اگر می خواهید توسط کاربران و مشتریان احتمالی شناخته شوید، باید به سئوی داخلی وب سایت خود توجه ویژه ای داشته باشید. یکی از مهمترین موارد در سئو داخلی تمرکز بر تولید محتوای با کیفیت است. محتوا باید بر اساس اصول و استانداردها تولید شود. متخصصان سئو باید کلمات کلیدی مناسب را شناسایی کرده و سپس برای آنها محتوا تولید کنند. کلمات کلیدی بر اساس فرآیند دقیق و پیچیده انتخاب می شوند و این بخش یک سرویس سئو است که می تواند به رشد وب سایت کمک کند.
نکته بعدی این است که در حین ارائه خدمات سئوی داخلی، کارشناس سئو باید مشخص کند که هر محتوا باید شامل چند کلمه باشد. این موضوع نیز مبتنی بر اصول خاصی است. استفاده از تصاویر مناسب و باکیفیت (با توجه به استفاده از کلمات کلیدی در تصویر alt) و یا ایجاد محتوای ویدئویی از دیگر مواردی است که در این قسمت گنجانده شده و به پیشرفت سایت کمک می کند.
سئوی خارجی
خدمات سئو در مشهد خارجی به کلیه اقداماتی که در خارج از سایت انجام می شود اشاره دارد. یکی از مهمترین موارد در این بخش، بک لینک و گزارش است. به عنوان یک قاعده کلی، اخبار و بک لینک ها را باید از سایت هایی دریافت کرد که محتوای مشابهی با محتوای سایت شما دارند. به علاوه؛ سئو کلاه سیاه نباید برای بک لینک ها استفاده شود زیرا خطر کاهش رتبه سایت را به همراه دارد. استفاده از خدمات سئو کلاه سفید ایمن ترین و موثرترین راه برای کمک به رشد وب سایت شما است.
خدمات سئو شامل چه مواردی است؟
بهینه سازی فنی
خدمات سئو فنی یکی از مهم ترین مواردی است که اغلب نادیده گرفته می شود. در سئو تکنیکال موارد زیادی از جمله سرعت سایت و امنیت سایت مورد توجه قرار می گیرد. این موارد می تواند به بهبود تجربه کاربری کمک کند و به رشد سایت کمک کند.
آیا سئو سایت یک شغل دائمی است؟
سئو وب سایت یک تلاش مستمر و مداوم است. از آنجایی که سئوی سایت بر اساس الگوریتم های گوگل تعیین می شود و الگوریتم های گوگل دائما در حال تغییر هستند، اصول سئو وبسایت نیز دائما در حال تغییر است. سئوی وب سایت می تواند به رشد کسب و کارها و افزایش تعداد مشتریان کمک کند. به همین دلیل همه شرکت ها باید برنامه های مشخصی داشته باشند.
هزینه سئو چقدر است؟
یکی از سوالات متداول هنگام دریافت خدمات سئو در مورد قیمت سئو است. باید بدانید که قیمت سئو به عوامل زیادی بستگی دارد. به عنوان مثال اگر وضعیت سایت بسیار فوری و پیچیده باشد و نیاز به تحلیل و بررسی زیاد داشته باشد، قیمت سئو افزایش می یابد. اما اگر سایت معمولی باشد و برای پیشروی در دنیای اینترنت فقط به یک متخصص سئو نیاز داشته باشد، قیمت سئو کمتر خواهد شد.
خدمات سئو شامل چه مواردی است؟
برای خدمات سئو به کجا مراجعه کنیم؟
تا اینجا سعی کردیم اطلاعات کاملی در مورد خدمات سئو در اختیار شما قرار دهیم. به طور کلی خدمات سئو به سه دسته سئوی داخلی، سئوی خارجی و سئو فنی تقسیم می شوند و هر کدام از این دسته ها به موارد خاصی می پردازند. مهدی مهران اولین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران است. نمونه کارهای این شرکت در وب سایت آن قرار داده شده است و می توانید آنها را بررسی کنید. همچنین این شرکت تجربه زیادی در زمینه طراحی وب دارد و می تواند به درخشش کسب و کار شما در اینترنت کمک کند.

  • مهدی مهران